Odda - Harding

Oppgjøret mellom Odda og Harding Gutter 12 år foregikk på Odda Stadion på lørdag.
Værforholdene var ikke helt med oss, men fotballspillere bryr seg ikke om været. Det er kun trenere som gjør.

Harding startet best og ledet 0-1 etter 2 minutter. Oddingene omstilte seg og forsøkte å stoppe Hardingene. Men det kom ett baklengs til, før Oddingene våknet.

Begge lag hadde mange sjanser og det kunne vært mange flere mål, men gode keepere forhindret det.

2-2 til pause var et rettferdig resultat.

Etter pause var det like spennende med flere stolpeskudd og 100% sjanser.
Harding tok til slutt ledelsen med 3-2. Men oddingene ville det annerledes.

Litt ut i 2. omgang lada Mathias Ulevik Nilsen kanonen, og smelte inn 3-3 målet.

Sjanse på sjanse på begge sider gjorde kampen både underholdende og spennende.

Kampen endte 3-3. Noe som var et rettferdig resultat sett ut fra sjanser.

Mål Odda:
Erling Kindem Aarekol(2) og Mathias Ulevik Nilsen(1).

Etter kampen var det klart for sosial sammenkomst i klubbhuset til Odda.
Klubben hadde invitert på Pizza og brus for å knytte tettere bånd med andre klubber i nærområdet.
15 pizza og 12 flasker brus måtte til for å mette sultne 12 åringer.

Vi takker klubben for at de støtter slike tiltak som knytter de lokale klubbene tettere sammen.
Samhold Gir Vekst!

God stemning etter kampen