Sponsorer og samarbeidspartnere

Odda FK drives i all hovedsak av frivillig innsats og dugnad. Klubbdriften finansieres av offentlige tilskudd, sponsormidler, medlemskontingenter og inntekter fra arrangement og dugnad.

Som klubb er vi avhengig av sponsormidler og gode samarbeidsavtaler for å kunne ha et godt tilbud til barn, unge og voksne.

Her er en oversikt over våre aktive medspillere i 2024:

Boliden Odda AS har vært Odda FKs hovedsponsor gjennom flere år. Boliden er Oddasamfunnets fremste hjørnesteinsbedrift og arbeidsplass for mange av klubbens medlemmer.

Boliden sponser Odda fotballklubb fordi vi er en breddeklubb med hovedfokus på barn og unge, fordi klubben fremstår med positiv opptreden og gode holdninger til idretten, ved ry som godt drevet klubb kjennetegnet ved idealene i Fair Play.

Sparebanken Vest er en viktig aktør i lokalsamfunnet og støtter Odda Fotballklubb gjennom sponsormidler og prosjektmidler til tiltak rettet spesielt mot barn og unge. SPV er også klubbens hovedbankforbindelse.

Knapphus Kjøkkensenter er en fagbedrift med avdeling i Odda. Knapphus støtter Odda fotballklubb i en treårsavtale 2021-2023.

Høyer Odda er en stor virksomhet og arbeidsplass for mange i Oddasamfunnet. Høyer støtter Odda Fotballklubb med en treårsavtale 2021-2023.

Sport1 Odda er vår lokale sportsbutikk og samarbeidspartner på trykking av klubbtøy. Sport1 har klubbens kolleksjon i butikk. Klikk her for medlemsrabatter

Adidas er klubbens utstyrsleverandør og tilbyr medlemspris på klubbtøy og treningstøy. Avtalen er i samarbeid med Sport1 Odda

Hardanger Folkeblad er områdets lokalavis og en viktig samarbeidspartner. Her kan du lese om klubben og andre viktige saker fra området.

Ullensvang Kommune er en viktig samarbeidspartner for Odda Fotballklubb. Gjennom en samarbeidsavtale som revideres årlig tar kommunen og klubben felles ansvar for anlegget som er Odda Stadion.

Hardanger Hotel er et sjarmerende hotell i sentrum av Odda. De har valgt å støtte klubben med en ettårig avtale.

Nils Aksnes & co er et rørlegger firma som har sine kontorer i Odda og Norheimsund. De støtter Odda Fotballklubb med en treårig avtale.

Lindum er en bedrift som er spesialister på behandling og gjenvinning av en rekke avfallsfraksjoner, og tilbyr  tjenestene sine i store deler av Norge. Virksomheten deres strekker seg fra Østlandsområdet rundt Oslofjorden til deler av Vest- og Sørlandet. De støtter oss med en treårig avtale

Odda Plast AS er et utviklings- og tjenesteytende produksjonsselskap innen komposittmaterialer og termoplaster. De støtter oss med en ettårig avtale.

Fluorsid er en industribedrift som produserer aluminiumsfluorid og anhydritt i Odda i Ullensvang kommune.