Boliden er Odda FK sin hovedsponsor i tre nye år

Boliden og Odda FK signerte i februar en sponsoravtale for tre nye år.

Boliden har støttet barne- og ungdomsfotballen i Odda gjennom mange år. Den nye avtalen innebærer at Boliden støtter arbeidet til OFK med kr 200.000 i året over tre år. Med det er Boliden klubbens desidert største sponsor, og bidrar med en beløp som gir forutsigbarhet for klubben.

Det er fokuset på barn og unge som har gjort at Boliden og OFK har funnet sammen og holdt sammen. Boliden er en aktør i lokalt samfunnsliv såvel som i næringslivet i Odda. Bolidens verdier "omsorg, mot og ansvar" får nå en plass i fotballhverdagen i Odda.

Klubben er veldig glad for å ha Boliden med på laget og ser fram til flere nye år med godt samarbeid!

Les også saken i Hardanger Folkeblad her: -Viktig å kunne gje innhald til verdiane våre

På bildet: Kjetil Olsen, Styremedlem i Odda FK og Arne Opheim fra Boliden på signeringsdagen.